Współpraca
Masz pomysł na wykorzystanie portalu eziny? Pisz do mnie!

Blog

eZiny - strefa wysokiej grywalności

Special 5 – Cztery pory roku

plemiona_happy100100_0Drodzy Gracze,

4 kwietnia ruszamy z kolejną rundą świata Special.
Ponieważ podczas ostatnich rund pojawiały się prośby o rundę z wyłącznie płatnym wstępem (by do gry dołączały tylko osoby, które naprawdę tego chcą), administracja zdecydowała się na taki właśnie eksperyment. Wasza frekwencja na świecie zdecyduje czy będzie on udany czy też nie, mówi administracja.
Runda potrwa 28 dni (do 1 maja, 23:59), a wstęp na nią będzie kosztował Was dowolną liczbę Punktów Premium (30, 60, 100 lub 200) w zależności od tego jak długo będziemy chcieli dysponować Kontem Premium. Opłata ta pobierana jest jedynie za wstęp, tj. wystarczy wydać 30 PP by móc grać przez całą rundę, w tym 3 dni z Kontem Premium.
W ramach bonusu i polityki „wyrównywania szans” postanowili, że nawet po zakończeniu Konta Premium dostępna dla każdego będzie rozszerzona kolejka budowy (2 budowle normalnie, kolejna 25% drożej itd.).

Postanowili też (także prośba od Was), że przez pierwszy tydzień, tj. do 10 kwietnia, nie będzie możliwe korzystanie z zastępstwa, a używanie więcej niż jednego konta na komputerze będzie zabronione (ze skutkiem czternastodniowej blokady z kasacją konta), pilnujcie więc swoich maszyn!

W ramach nagrody rozdadzą 1000 Punktów Premium. Zwycięski gracz otrzyma 400 z nich oraz będzie mógł zadecydować o rozdysponowaniu pozostałych 600 między sześciu graczy ze świata, którzy jego zdaniem, najbardziej pomogli mu w sukcesie.

A oto szczegóły konfiguracji świata:

Gra podzielona będzie na cztery pory roku (cztery tygodnie). W każdej z pór inny będzie czas trwania nocy oraz ilość poparcia zbijanego przez szlachtę. Szczegóły poniżej.

Prędkość: 3.5
Prędkość jednostek: 0.5
Morale: nie
Pospolite ruszenie: nie
Kościół: nie
Wsparcie i przesyłanie surowców: tylko w plemieniu
Ochrona początkowa: 2 dni
Rycerz: tak, bez przedmiotów
Łuki: nie
Technologia: 15 poziomów na wioskę, każda jednostka może mieć max. 3 poziomy
Zwiad: jeśli przetrwa dość zwiadowców, oraz zwiadowca był zbadany na wystarczającym poziomie, zostaną też wyszpiegowane budynki, surowce i jednostki poza wioską
Fake limit: 1%
Wioski barbarzyńskie: rozwój do 1300 punktów
Szlachta: paczki
Limit graczy w plemieniu: 20
Wioski bonusowe: tak, ale tylko około 5% wszystkich wiosek
Wybór kierunku: nie
Noc: różnie, w zależności od pory roku – patrz niżej.
Utrata poparcia przy ataku szlachtą: różnie, w zależności od pory roku – patrz niżej.

Gra potrwa 4 tygodnie i będzie podzielona na 4 części – pory roku.

4-10 kwietnia: Zima
– noc od 0 do 8.
– szlachcic zbija poparcie w zakresie 10-40% (ciężki okres dla chłopów zimno, braki żywności toteż są bardziej skłonni do skrajnych reakcji, które trudno przewidzieć).

11 kwietnia – 17 kwietnia: Wiosna
– noc od 0 do 7.
– szlachcic zbija poparcie w zakresie: 25-40% (wiosna to czas budzenia się życia, prosty lud skłonny jest do zmian).

18-24 kwietnia: Lato
– noc od 1 do 7.
– szlachcic zbija poparcie w zakresie 18-30% (ludność zajęta jest żniwami itp., nie ma zbytnio czasu na politykę).

25 kwietnia-1 maja: Jesień
– noc od 1 do 8.
– szlachcic zbija poparcie w zakresie 20-35% (nadeszła spokojna pora roku, chłopstwo może się odpowiednio zastanowić na ew. zmianami).

Życzę przyjemnej i wesołej gry ;)

Rafał

PS Zapraszamy do dyskusji!

1 Response

Zostaw komentarz