Współpraca
Masz pomysł na wykorzystanie portalu eziny? Pisz do mnie!

Blog

eZiny - strefa wysokiej grywalności

Ukryty Quest #1 (morderstwo)

W The West jest naprawdę dużo ukrytych questów. Najczęściej dotyczą one cennych przedmiotów lub sporej ilości punktów doświadczenia.

Od dziś postaram się pisać sporo o ukrytych questach. Może nie codziennie, ale postaram się dosyć często.

Zacznijmy może od ukrytego questa o nazwie morderstwo. (Dzięki temu questowi możemy zdobyć produkt to setu dżentelmena laskę +2 charyzma, od 42 lvl oraz wymagana płeć męska! lub możemy wybrać Parasol Kudrama do setu Tancerki jako produkt +1 siła, 10 wytrzymałość, 8 handel, 6 sprawność manualna od 42 lvl, Płeć żeńska!)UWAGA! Zadanie pokazuje się od 50 levelu.

Zadanie Morderstwo:

1.

Potrzeba: minimum 10 minut Karczowania lasu.
Nagroda: Zakrwawiony kawałek materiału

2. Morderstwo (To morderstwo)

Szeryf John Fitzburn:

Potrzeba: –

Nagroda: + Zastępca Szeryfa (Medal)

3. Morderstwo (Posesja)

Posesja.

UWAGA! Posesja znajduje się w drugim rzędzie od góry, piąty kwadrat w lewo.
Potrzeba: –

Nagroda: Stara fotografia

W pobliżu nieruchomości znajduje się 5 podejrzanych, których trzeba przesłuchać w ramach prowadzonego śledztwa. Odwiedź ich wszystkich w dowolnej kolejności.

4. Morderstwo (Samotny jeździec)

Rewolwerowiec

Potrzeba: –

Nagroda: + 20 punktów doświadczenia

5. Morderstwo (Meksykanin w cieniu)

Meksykanin

Potrzeba: –

Nagroda: + 20 punktów doświadczenia

6. Morderstwo (Osuszone łzy)

Tancerka

Potrzeba: –

Nagroda: + 20 punktów doświadczenia
Dodatkowo możesz wybrać jedno z tych wynagrodzeń:

Z lewej: Parasolka Kundramy
Z prawej: Laska Dżentelmena

7. Morderstwo (Chów)

Hodowca koni

Potrzeba: –

Nagroda: + 20 punktów doświadczenia

8. Morderstwo (Rozpacz)

Pokojówka

Potrzeba: –

Nagroda: + 20 punktów doświadczenia

9. Morderstwo (Podejrzani)

Szeryf John Fitzburn

Potrzeba: –
Nagroda: + 200 punktów doświadczenia

Teraz trzeba wykonać sześć prac w których należy znaleźć określone przedmioty będące dowodami w śledztwie. Prace rozmieszczone są wokół posiadłości. Kolejność ich wykonania jest dowolna.

10. Zrywanie liści tytoniu

Potrzeba: minimum 10 minut
Nagroda: Testament

11. Zbieranie agawy

Potrzeba: minimum 10 minut
Nagroda: Pierścionek zaręczynowy

12. Tartak

Potrzeba: minimum 10 minut
Nagroda: Pogięty stempel do znakowania

13. Ujeżdżanie koni

Potrzeba: minimum 10 minut
Nagroda: Niecne plany

14. Transportowanie amunicji

Potrzeba: minimum 10 minut
Nagroda: Świadectwo urodzenia

15. Pracuj jako konował

Potrzeba: minimum 10 minut
Nagroda: Sprawozdanie lekarza

16. Morderstwo (Dowody)

Po zebraniu wszystkich dowodów możesz udać się do Szeryfa Johna Fitzburna.

Szeryf John Fitzburn

Potrzeba: –
Nagroda: + 500 punktów doświadczenia

Na koniec musimy wybrać podejrzanego (Pan Cartwright) i pokonać go w pojedynku…

Źródło: West info

Zostaw komentarz