Współpraca
Masz pomysł na wykorzystanie portalu eziny? Pisz do mnie!

Blog

eZiny - strefa wysokiej grywalności

Nowe światy dla nowych (i nie tylko) graczy

gwiazda100100

 

Bryfft poinformował dziś o otwarciu nowych światów. Podsumowując jego wyczerpujący opis tychże światów zamieszczony poniżej można powiedzieć że; ś52 jest  dla graczy lubiących nowe rzeczy, a 53 dla ,,tradycyjnych”. Może to zachęci wielu weteranów Plemion do podjęcia gry. Czas pokaże… . Oto ogłoszenie Bryffta:

Drodzy Gracze,

Nadeszła pora na start kolejnych światów w naszej grze.
Ostatnio pojawiło się wiele głosów wzywających do zmian, zwłaszcza do utrudnienia życia wszystkim, którzy korzystają z nielegalnych skryptów i botów niszcząc w ten sposób rozgrywkę. Zdecydowaliśmy więc pójść w tę stronę i uczynić owe „pomoce” o wiele mniej użytecznymi (jeśli w ogóle). Mając także na uwadze, że świat 51 był światem przeznaczonym zdecydowanie bardziej dla doświadczonych graczy, dostosowaliśmy ustawienia tak, by tym razem ułatwić życie nowicjuszom w naszej społeczności.

Otóż na dwóch nadchodzących światach postanowiliśmy powrócić do dawnego (używanego w początkach istnienia gry) zachowania się komend docierających do celu w tej samej sekundzie. Zrezygnowaliśmy z używania milisekund na rzecz zasady „komenda wysłana wcześniej wchodzi wcześniej”.

Dodatkowo, świat 52 będzie światem bardzo specyficznym. Atakowanie innych graczy i wiosek barbarzyńskich nie będzie bowiem przynosiło żadnych zysków w surowcach (aby zrekompensować braki w surowcach spowodowane niemożnością farmienia, świat będzie miał podwójną prędkość a cena szlachty będzie niższa). Co więcej, będzie to pierwszy świat z określonym celem zwycięstwa. Będzie nim zdobycie wraz ze swoim plemieniem 150 milionów punktów i utrzymanie ich przez 720 godzin (30 dni). Spełnienie tego warunku zakończy rozgrywkę.

Zdajemy sobie sprawę, że wielu z Was preferuje jednak bardziej tradycyjną grę. Dla tych osób przygotowaliśmy świat 53, na którym poza rezygnacją z milisekund nie planujemy żadnych sensacji .

Świata 52 należy spodziewać się w środę (18 maja 2011) w godzinach przedpołudniowych. O tej samej porze, dzień później (w czwartek, 19 maja) rozpocznie się życie na świecie 53. Nie planujemy ograniczenia tandemowego (grać można na obu). Poniżej przedstawiamy szczegóły konfiguracji.

——————————

Świat 52
Styl 3.0

Prędkość: 2
Prędkość jednostek: 0.5
Morale: na podstawie punktów i czasu gry
Ochrona początkowa: 5 dni
Rycerz: tak, bez przedmiotów
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Fake limit: 1%
Zwiad: jeżeli przetrwa wystarczająco dużo zwiadowców, można odkryć wszystko
Kościół: nie
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 2000
Wioski bonusowe: nie
Wybór kierunku: nie
Noc: od północy do ósmej
Szlachta: monety, cena obniżona do połowy zwykłej wartości
Limit członków plemienia: 50
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
Wolny przesył surowców na rynku: wyłączony
Stosunek ofert na rynku: między 0.5 a 2
Brak możliwości uzyskania surowców z napadu

Świat 53
Stary styl

Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Morale: na podstawie punktów i czasu gry
Ochrona początkowa: 5 dni
Rycerz: nie
Łucznicy: nie
Technologia: max. 15 poziomów na wioskę
Fake limit: 1%
Zwiad: jeżeli przetrwa wystarczająco dużo zwiadowców, w zależności od poziomu zbadania można odkryć wszystko
Kościół: nie
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 1500
Wioski bonusowe: nie
Wybór kierunku: tak
Noc: od północy do siódmej
Szlachta: paczki
Limit członków plemienia: 70
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
Wolny przesył surowców na rynku: włączony po pewnym czasie
Stosunek ofert na rynku: między 0.5 a 2

Zapraszamy do dyskusji na temat światów! –> klik!

Wasz Plemiona Team

 

Zagracie?

 

TaKeT

Zostaw komentarz