Współpraca
Masz pomysł na wykorzystanie portalu eziny? Pisz do mnie!

Blog

eZiny - strefa wysokiej grywalności

Special 6 – Mroki Historii

plemiona_kruk100100w związku z tym, że nadchodzą wakacje, aby uprzyjemnić życie tym, którzy nie wybierają się w żadne dalekie podróże, 30 czerwca około godziny 14 na Plemionach rusza kolejna runda świata Special.

Tym razem Special będzie nosił nazwę „Mroki Historii”.

Podróżować będziemy przez historię* i rozwój cywilizacji. Wraz z upływem kolejnych „wieków” zmieniały się będą możliwości, jakie można wykorzystywać. Cała konfiguracja poniżej.

Przez pierwszy tydzień, tj. do 6 lipca, nie będzie możliwe korzystanie z zastępstwa, a używanie więcej niż jednego konta na komputerze będzie zabronione (ze skutkiem czternastodniowej blokady z kasacją konta), pilnujcie więc swoich maszyn! Zasada ta sprawdziła się bardzo dobrze na poprzedniej rundzie, dlatego zastosujemy ją także tutaj.

Koncepcja: copyright by malgorzata.

Runda zakończy się 24 sierpnia, a każdy gracz ze zwycięskiego plemienia otrzyma 200 PP.

Limit darmowych wejść: 2500

Prędkość: 3

Prędkość jednostek: 1

Morale: brak.

Handel: tylko przez propozycje rynkowe i wewnątrz plemienia.

Ograniczenie fake’ów: tak, 1%.

Wzrost barbarzyńskich: nie.

Szlachta: paczki surowców.

Technologia: zbadane/niezbadane.

Zwiad: można wyszpiegować wszystko.

Limit osób w plemieniu: 20.

Wsparcie wojskowe: tylko wewnątrz plemienia.

Opuszczenie plemienia: niemożliwe, za wyjątkiem czasu „rozruchów społecznych” (patrz niżej).

Wybór kierunku: nie.

Ochrona początkujących: 2 dni.

Oś czasu: Noc – od 0 do 8

ANTYK (30 czerwca – 6 lipca) – jeden tydzień

- Epoka w której zaczynamy. Nie ma łuczników, nie istnieje pospolite ruszenie ani po świecie nie biegają jeszcze rycerze. Nie można nawet planowo zburzyć budowli.
– Odstęp między atakami: 500 ms, technika nie pozwala jeszcze na zbyt precyzyjne ataki.

ŚREDNIOWIECZE (7 lipca – 13 lipca) – jeden tydzień

- Pojawiają się rycerze. Wszak to epoka, gdzie rycerstwo przeżywało swój bujny rozwój. Nie posiadają jednak jeszcze żadnego specjalnego sprzętu.
– Odstęp między atakami: 400 ms

RENESANS (14 lipca – 20 lipca) – jeden tydzień

- Rycerze otrzymują zaawansowany sprzęt. Wszak to epoka odrodzenia, odkryć i wynalazków.
– Odstęp między atakami: 300 ms

W czasie reformy gregoriańskiej zmienia się kalendarz. Noc będzie teraz trwała od 2 do 9. Na tym tle wybuchają rozruchy społeczne, nie wszyscy chcą pogodzić się z nowym porządkiem. Wiele dotychczas istniejących grup rozpada się.

- Rozruchy społeczne – 21 lipca, godz. 12:00-12:15. W czasie rozruchów społecznych możliwe będzie opuszczanie i dołączanie do innych plemion (o ile otrzyma się zaproszenie).

BAROK (21 lipca – 27 lipca) – jeden tydzień

- Pojawia się pospolite ruszenie. To w XVII wieku było traktowane jako filar obrony kraju. Z różnym skutkiem.
– Odstęp między atakami: 150 ms

ROMANTYZM (28 lipca – 10 sierpnia) – dwa tygodnie

- Pojawienie się łuczników. Dużo zrywów narodowo-wyzwoleńczych. Niechaj więc powstańcy mają sprzęt do walki.
– Odstęp między atakami: 50 ms

XX-WIEK (11 sierpnia – 24 sierpnia) – dwa tygodnie

- Wraz z rozwojem techniki pojawiają się możliwości planowego burzenia budynków.
– Odstęp między atakami: 25 ms

PS Dyskusja -> klik

Zostaw komentarz